JUTAWAN DOMAIN


Perniagaan domain adalah satu perniagaan yang sangat mudah. Konsep dan idea bagi perniagaan ini adalah dengan membeli domain name dengan harga rendah dan menjualnya kembali dengan harga yang lebih tinggi.

Perkara yang menarik dengan perniagaan ini adalah anda tidak memerlukan masa yang terlalu lama cukup hanya sekitar 5 minit kerja sahaja. Anda tidak perlu melakukan sebarang penghantaran, anda tidak perlu menandatangani sebarang kontrak, bahkan anda tidak perlu meninggalkan tempat duduk anda langsung! Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengerakan tetikus anda, melakukan beberapa klik, dan urusniaga selesai. Mudah bukan?

Namun tahukah anda, domain kini juga dianggap sebagai satu bentuk pelaburan yang amat menguntungkan menandingi pelaburan hartanah yang telah wujud sejak sekian lama.

Usah terkejut sekiranya mendengar domain dibeli atau terjual dengan harga sehingga jutaan ringgit. Business.com merupakan salah satu domain yang pernah mencatat rekod jualan dengan harga yang mencecah jutaan ringgit. Namun, ramai yang masih tidak mengetahui selok belok perniagaan domain ini.
Untuk Info lebih lanjut lagi..Sila layari website nie...www.jutawandomain.com

Like This Post? Share It.
RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati
No comments yet. Be the first to leave a comment !
Leave a Comment

Next Post Previous Post