Bisnes Mainan.


Buat bakal & eBayer sedia ada yang masih lagi belum merasa income sekurang-kurangnya 4 angka sebulan, laman web ini akan membongkarkan kepada anda rahsia besar untuk anda mencapai impian tersebut …
"Rahsia Bagaimana Seorang Pekerja Sibuk & Tiada Pengalaman Dalam Bisnes Internet Pada Asalnya, Mampu Menjana Income RM1000-RM3200 Sebulan Secara Konsisten Dengan Menjual ______ Di eBay Walaupun Secara Part-Time & Santai. Anda Pun Boleh Lakukannya!"

Anda akan didedahkan dengan segala rahsia sulit langkah-demi-langkah yang selama ini tersimpan-rapi bagaimana anda mampu menjana pendapatan hingga 4 angka sebulan dengan menjual produk-produk permainan di eBay walaupun anda seorang ZERO knowledge tentang bisnes internet dan eBay!

Adakah perkara-perkara berikut menjadi dilema, keluhan dan penghalang anda:
1.Anda dah ada ID eBay dan akaun Paypal, tapi masih keliru dan buntu untuk mencari serta memilih niche yang menguntungkan dan lumayan untuk diterokai. Senang cerita, tak tahu nak jual apa di eBay.
2.Tiada masa, tenaga dan modal yang mencukupi bagi menjalankan bisnes eBay yang berjaya. Lebih-lebih lagi mereka yang part-time. Tak tahu cara pengurusan masa dan modal yang efisyen.
3.Tak reti nak buat listing di eBay dengan betul dan tepat. Masih lagi gagal untuk mendapatkan kadar peratusan jualan yang tinggi melalui listing yang di buat. Kurang mengetahui cara menulis listing yang ‘killer’ dan ampuh.
4.Tak tahu secara spesifik apakah dia perkara & persediaan yang diperlukan bagi memulakan perniagaan eBay yang menguntungkan.
5.Tiada panduan bagaimana menggunakan sistem bantuan pengurusan Listing di eBay yang mampu memberi anda banyak kelebihan.
6.Masalah tak tahu kat mana nak dapatkan stok produk dan barangan dengan mudah, murah dan boleh memberi untung bersih berlipat-kali ganda. Dan yang paling penting, produk tersebut adalah ORIGINAL.
Bagi anda yang mungkin sudah agak lama melakukan bisnes di eBay, anda tak tahu cara bagaimana untuk mengembangkan lagi jualan serta perniagaan eBay anda ke platform selain eBay dengan mudah dan tepat.

Jikalau anda sendiri mengalami ‘mimpi-mimpi buruk’ di atas, anda kini tidak perlu berasa risau dan buntu lagi.

Like This Post? Share It.
RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati
No comments yet. Be the first to leave a comment !
Leave a Comment

Next Post Previous Post