99 PUNCA PERCERAIAN



Konflik dan pergeseran pendapat antara anda dan pasangan anda jika tidak dibendung serta diambil tindakan terhadapnya dari awal, ianya bakal mengundang kesan buruk dan padah di kemudian hari.

Antara kesan langsung yang mungkin anda tidak sedar akan berlaku adalah:-

  >  Perasaan saling cinta-mencintai antara anda berdua akan kian pudar lalu akan sampai satu tahap ianya tidak boleh menjadi mekar kembali.
  >  Hidup anda akan tertekan hingga boleh mendatangkan kesan terhadap prestasi anda di tempat kerja.
  >  Membuatkan anda tidak tenang kerana sering pening kepala akibat terlalu tertekan memikirkan masalah rumahtangga yang tiada jalan penyelesaiannya.
  >  Secara tidak sedar, sikap anda yang hanya membiarkan sahaja masalah rumahtangga anda begitu sahaja tanpa usaha menyelesaikannya bakal membuatkan anda sedang menuju ke jalan perceraian secara tidak anda sedari!

   Sudah tentu anda tidak ingin perkara-perkara di atas terjadi ke atas diri anda.

Usah risau, jika anda rasakan sudah buntu untuk mencari jalan bagaimana untuk mengendalikan konflik serta mengelakkan perceraian.

Segala keluh-kesah anda bakal ditamatkan dengan…EBOOK 99 PUNCA PERCERAIAN..

Berikut adalah isi kandungan dan pengisian-pengisian bermanfaat yang bakal anda perolehi dalam ebook ini:

   > 99 punca yang selama ini anda tidak sedari boleh menyebabkan perceraian berlaku dalam rumahtangga anda. Bukannya 10, 20 atau 30, tetapi 99 punca perceraian kesemuanya!
   > Perkara dan perbuatan-perbuatan yang mungkin selama ini anda lakukan dalam aktiviti seharian anda dalam rumahtangga yang tidak anda sedar ianya merupakan salah-satu punca boleh menyebabkan perceraian berlaku.
   > Perlakuan-perlakuan yang nampak macam remeh dan kecil, akan tetapi jika dibiarkan, akhirnya akan ‘meletus’ membawa kepada konflik rumahtangga ‘perang besar’. Segala perlakuan tersebut ada didedahkan dalam ebook ini.
   > Setiap pembongkaran punca perceraian ada disertakan sekali dengan Langkah Tindakan apa yang perlu anda lakukan untuk mengelakkan daripada berlakunya perceraian yang disebabkan oleh setiap punca tersebut.
   > Bagaimana anda boleh mengendalikan konflik rumahtangga anda dengan lebih mudah dan berkesan. Walaupun konflik tersebut sebesar ‘gunung’ dan anda rasakan tiada lagi jalan penyelesaiannya.
   > Teknik-teknik mudah bagaimana anda boleh kekalkan rasa cinta dan kemesraan anda dan pasangan anda dalam rumahtangga agar perasaan tersebut terus kekal mekar hingga akhir hayat.
   > Pelbagai panduan dan tips untuk membina keluarga yang harmoni dilimpahi rahmat Allah. Penting untuk anda mendapat keberkatan Allah agar keluarga anda akan kekal bahagia di dunia dan akhirat.

 dan byk lagi..
  Untuk dapat keterangan lebih lanjut..sila Layari web nie: www.puncacerai.com


Like This Post? Share It.
RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati
No comments yet. Be the first to leave a comment !
Leave a Comment

Next Post Previous Post