Panduan Membina E-Shop Di BlogWordpress.



 Tahukah Anda Sebuah Laman Web Shopping Cart Boleh Dibina dengan Kos Yang Sangat Rendah?

Adakah anda telah merancang untuk menjual produk - produk hebat anda di internet tetapi terhalang akibat mempunyai pelbagai kesukaran dan persoalan seperti berikut...

   > Bagaimana untuk memasarkan lebih daripada 1 jenis produk pada 1 laman web?

   > Bagaimana untuk menerima tempahan daripada bakal pembeli dengan mudah dan bersistematik?

   > Bagaimana untuk memasarkan produk dengan teratur mengikut kategori, produk terlaris dan sebagainya?


    dan bagaimanakah caranya untuk membina sebuah laman web yang mempunyai ciri - ciri seperti sebuah kedai membeli belah online yang canggih?



Jangan risau... hari ini saya ingin berkongsi tentang penyelesaian pantas terhadap masalah yang sedang anda hadapi ini...

Jika kita perhatikan pada 'trend' hari ini, ramai pihak telah mengakui bahawa internet adalah merupakan salah satu bentuk medium pemasaran yang terbaik dan termudah untuk memasarkan serta mengembangkan perniagaan yang dijalankan. Rata - rata daripada mereka ini adalah terdiri daripada golongan - golangan peniaga kecil - kecilan sehinggalah kepada perniagaan yang bertahap korporat.

Jika anda mempunyai hasrat untuk mempelajari kaedah pembinaan laman web shopping cart dengan tangan anda sendiri dan mahukan cara yang paling mudah serta sistem yang mesra pengguna, maka inilah peluangnya untuk anda mendapatkan tutorial eksklusif pembinaan laman web shopping cart dengan harga yang cukup rendah di pasaran!
Anda bolehlah Layari Web nie: www.panduaneshop.com

Like This Post? Share It.
RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Technorati
No comments yet. Be the first to leave a comment !
Leave a Comment

Next Post Previous Post